Monday 4 October 2010

Der hvor man kan jage



Sitter her og hører på Peter Sommer, litt dejligt!

ting virker litt lysere fortiden, også gjør jeg mere ut av dagene som er.
jeg har fått litt mere styr på meg selv og er litt mere glad. Søker etter jobb som også er litt morsomt fortiden, også går jeg mye som er deiligt, og bruke kroppen litt. Spiser litt mere ordentlig sånn at jeg har mere energi.

Jeg tenker mye på familien min i Danmark, jeg blir så utrolig lei meg når jeg tenker på alle de dumme tingene jeg har gjort mot dem. Jeg håper bare at det blir bedre med tiden som går og at de vet jeg kommer tilbake til Danmark, men bare ikke akkurat nå. Og at uansett hva som skjer kommer jeg på besøk og elsker dem utrolig mye, fordi de er en stor del av meg.

Hm.. sitter og prøver og skrive et CV, syns det er litt vanskelig, vet ikke helt hva jeg skal skrive, prøver og se på eksempler, men det er fremdeles vanskelig. Jeg har funnet en jobb som jeg har utrolig lyst på, men vet bare ikke hvordan jeg skal få skriv CVen sånn at jeg kan søke på den.
Så nå sitter jeg og hører Kim Larsen Joanna, og får bare få "fingern ud af røven" som min mor så smukt sier og får gjøre noe produktivt.


"Ta mig med til dit drømmeland, der hvor man kan drømme,
og ta mig med ud i verdens larm, der hvor man ka larme"

No comments:

Post a Comment