Saturday 2 October 2010

Night bug


Jeg mangler inspirasjon!

Har en utrolig rar greie med og bli inspirert av jenter! Hvordan de ser ut og tar seg. Og nå er jeg tom, som er irriterende fordi jeg savner det. Det er bare så utrolig deilig og være inspirert, det er nesten som om jeg blir forelska. Hvordan de ser ut og hvordan alt de gjør blir vakkert. Så ser etter litt inspirasjon fortiden.

Så for og prøve og få litt av følelsen tilbake tenker jeg på alle tattoveringene jeg vil ha.

Skrift på armen, det står mellom to ting som det skal stå : "
while this town is busy sleepin" eller " when you think that you've lost everything"
også vil jeg ha fuglen min på den andre armen, liljen på armen med skriften på og skrift bak på ryggen også en tegning farfar har laget. Jeg blir så fin.. også vil jeg ha noe rundt ankelen min. Skal bare få meg en jobb så skal jeg begynne og spare opp. Gleder meg veldig til det da.. Også gleder jeg meg egentlig bare til og jobbe med noe jeg liker og faktisk vil våkne til.

Så nå går jeg rundt og leter etter inspirasjon.. Finner den nok til slutt.

-Ältheä


No comments:

Post a Comment