Thursday 7 October 2010



Jeg våkna igjen i dag kl 05.50




Ligger i senga til Kiine sammen med Toria, jeg er våken og har vært det i 2timer.


Brukte i går dagen på og møte Masson og Devin også masse andre folk som var ganske gøy!

Jeg og Masson så på damer og snakker om at fantasien er og smøre en dame inn i vaselin også ta masse glitter på henne, så blir det romantisk, fordi det glitrer, men også sexy fordi hun er naken!

Masson kjøpte juice til meg og frugt også fikk jeg cola av Simen, og ble bedt til og komme og møte Simen på jobben siden han skulle jobbe på standar fra kl 19.00 men det ble ikke noe av, det ble heller ikke noe av at jeg fikk lov til og bitchslappe han igjen.. hm..søtt.


Etter jeg hadde vært i byen så dro jeg og Toria som kom og henta meg til Kiine som var klar til og gå på butikken og kjøpe mat, godteri og øl. Jeg sov en time også ble jeg vekka til Kiine som sang inn i øret mitt mens Toria vugga meg med foten sin. Vi gikk ned i kjelderen og drakk mere øl og vin, snakka om dype og mindre dype ting, jeg lo, smilte, gråt og snakka hele kvelden til Kiine lagde mat til oss og vi gikk opp og la oss til og sove.


Jeg er så utrolig heldig som har Kiine og Toria, de er der for meg uansett hva og jeg kan bare begynne og gråte når jeg tenker på hvor heldig jeg er som har dem! Så egentlig var gårsdagen veldig fin, jeg har det bra, jeg smiler selv om jeg er super duper trøtt! Gleder meg bare til klokka er litt mere og de små har våknet!

No comments:

Post a Comment