Saturday 2 October 2010

There's the moon asking to stay.

Jeg digger og se på bilder og ta bilder, det blir bare mer og mer morsomt.
Jeg dgger og være hvor jeg er i livet mitt akkurat nå, selv om det er noen ting jeg vil ordne på.
Jeg tror kanskje det blir til jeg farger det, her er noen bilder av hvordan jeg vil ha det.
det er så utrolig fint, også er det litt mørkere for vintern, tror det blir fint. Det er jo bare en annen farge blondt, men den er så fin og varm, det er bare utrolig vanskeligt og få den, så tror jeg må vente til jeg får penger nok til og dra til frisøren eller noe.

Også har jeg lyst på pannelugg igjen, vet bare ikke helt hvordan den skal se ut. Det finner jeg nok også ut av. I dag har ikke gjort så mye, tenkte jeg bare skulle bruke dagen på meg. Jeg hører på Jeff Buckley Grace hele tiden, er i litt rart humør og føler meg litt fæl, med det går nok over.

Jeg holder bare på og lage en ny meg igjen. Jeg har måttet starte på nytt pga alt drittet som har blitt kastet på meg denne sommeren, men skal nok klare det og bli like sterk igjen, kanskje sterkere?! Også skal jeg starte og se klart igjen, er ikke så flink til det. Også skal jeg til Kiine for og slappe litt av og leke mye med Iggy. Det blir kos. Gleder meg til en pause.


-Ältheä

No comments:

Post a Comment